28.2.09

En zij maakte een vriendinnetje voor Spunk



Hier woont Spunk:

8 opmerkingen:

Daan zei

Heb je een zakdoekje voor me, wat mooi!

kussenmetjeneusertussen!

Patricia zei

Lekkere lange slungelpop voor kleine Spunk!
Leukeblog!

Anoniem zei

Oh mijn hemel wat lief.... dat tekeningetje op je buik....!

Doet me meteen weer denken aan die mooie scene in een van de allermooiste films allertijden. The World According to Garp. Als Garp net gehoord heeft dat zijn vrouw voor de eerste keer zwanger is raakt hij zo in extase dat hij een dergelijk poppetje op haar buik tekent en daar hele verhalen aan gaat vertellen... Ik heb de film al zeker 8 keer gezien en moet nog steeds janken om die scene ;-)

Anoniem zei

wow guusje! mooi bericht.

hoera voor jullie!!

Anoniem zei

Hoera!!!
(en heb ik nu net de film van garp voor de allereerste keer gezien :))

Karin zei

Zucht.....zo'n kleintje in de buik blijft zo speciaal (en zeker zoiets moois te lezen op mijn waarchijnlijk laatste zwangere dag)Wat een mooi vriendinnetje voor Spunk!

Priscilla zei

Wat een lief vriendinnetje voor de kleine in je buikje!

Priscilla zei

Haha, kijk wat ik hier vind: een appelslabbetje:
http://www.bimbambini.com/beauty-slabber-rood-appeltje-p-1984.html

Moest gelijk aan je ontwerpfabriek denken!!