20.4.10

a b c roarrrrrr

If you come near the wall, you might hear a little roar.






14 opmerkingen:

Kickcan & Conkers zei

They just keep on getting better and better!

Barbaramama zei

Erg mooi Guusje! En ze worden inderdaad beter en beter...

zei

Oh this is so sweet, I have to agree with the other two before me - GOOD JOB dear Guusje!

Anoniem zei

Leuk hoor!! Ik denk dat Beer dit geweldig zou vinden.misschien wil ik er wel 1 ken dah? :-)

Guusje zei

Ze staan in mijn sjoppie, Julie, met omschrijving erbij.

x g

Michaja zei

Mooi, comme habitude!

liset zei

Mooi mooi!!!!!!!!

Grietje zei

Ik sluit mij aan bij de reacties die al gegeven zijn...ze worden mooier en mooier. Elke keer denk ik: deze is mooi! en dan kom je weer met de volgende...

Erg mooi Guusje

Guusje zei

thnx ♥♥♥♥x

Maia zei

Oh how I LOVE your work! I agree with K&C, just keeps getting better!

Joyce zei

This is so sweet! Beautiful... xo

elsy zei

Wat is een mooie ABCDEFGuusje!

Kenza zei

wonderful!

Palmer and Co zei

LOVE!! Amazing job!