23.4.10

so we joined forces....

and started to put recycle bins for plastic, glass and paper in the little shed.
Not really pretty to look at,
so I made a patchwork curtain from left over fabrics.



I've been enjoying Alys Fowler's ' Edible garden' on telly a lot.
And we've decided our miniature city garden could be an edible one too.


So we have planted an apricot, two apple (Elstar and Cox pippin) and a pear tree.



Gnome curtains for the bigger shed, what will be our place to sow seeds in little pots.



A fig tree.



Could not resist to put some Poppy's in.



Cucumbers

(And not visible on photo but in our soil:
Lettuce, beets, herbs, kale, sweet corn, rhubarb, artichokes, peas, courgettes, raspberries, blackberries, blueberries, lavender, olive tree, carrots and sunflowers. Oh, and to make our edible garden pretty some clematis climbers and wild flowers to cut).

Boy, we have been busy!

22 opmerkingen:

Bree zei

wauw!!!

supergoed en fijn en prachtig!!!

Daan zei

how big is your garden?!
looks spondooly - won't be able to keep your hands out the shrubbery soon...

Daan zei

Heerlijk, Guus! Wij gaan maandag voor de eetbare-afdeling in de tuin, vandaag de eerste tomaten geplant!

-x-

Maia zei

You just have a way with making everything magic - even a recycle shed!Way to go, Guusje!

Dina zei

wow....so wonderful and so inspiring too!! I can't wait until we move to our house, so that I can get my hands into that garden :)

Marjolijn zei

Dat wordt een supertuintje Guus!
Die vijgenboom...ik ga Wout lief aankijken voor een plekje op ons dakplaatsje!

En tomaatjes, net als Daan! Maar dan hangers, voor tegen de muur.

Lieve tuingroetjes en een kus!

Kenza zei

wonderful!

Loveforpiemonte zei

Ik heb vanalles op kweek en zie al van alles uitlopen daar wordt ik zo vrolijk van, net als van jouw gordijn trouwens!!!!
Ik wens je een fijn weekend,
Groetjes Madelon

Kat - Housewife Confidential zei

Your garden looks gorgeous! Loving the curtains x

Michaja zei

Dat gaat een prachtige tuin worden!

zei

WOW, it is looking great and I hope you will get loads of things to eat in a few months...

;) zei

A lovely little world !

Guusje zei

My garden is tiny, we used every little spot we could find !

Jolanda zei

Hang jij ook elke week aan haar (alys fowler) lippen? Onze stadstuin wordt ook een edible garden. Ben op zoek naar rabarber en had al een aantal fruitstruiken staan. Ben zeer benieuwd naar jouw stadse tuinervaringen.

elianne zei

zo begon ik ook, ben daarna toch uitgeweken naar het volkstuinencomplex hier achter. ( als ik me het goed kan herinneren zijn die bij jullie in de buurt met kleine huisjes )
Enne heel goed dat recylcen!

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

hard gewerkt zeg!! mijn vijgenboompje heeft de vorst van deze winter niet overleefd, maar ik droom ook nog steeds van mijn eigen exotische vruchten :) (in utrecht stonden trouwens een paar vijgen die wel degelijk de lekkerste vruchten gaven, gewoon lukraak midden in de stad....ik droom dus nog even door)

gardenmama zei

lol Would you believe I did the same today!!!
I put up curtain rods in our shed windows, now to sew the curtains... I hung window boxes and planted flowers in them in hopes of pretty-ing up the old shed. I had the same idea to put the trash in there out of sight. Great minds think alike?! : ) Your curtains are AMAZING!!

Guusje zei

Isn't that funny!!!!!!

Belinda zei

you go girl!
ik heb jarenlang een biologische moestuin van 75m2 gehad, en geloof me, je eigen achtertuin is veel fijner.
ik vind je gordijntjes ook om op te eten, trouwens!

Unknown zei

Ik heb geen eigen achtertuin maar ben 2 jaar geleden begonnen aan een volkstuin, echt een aanrader !
Het boek 'de creatieve tuinier' van Alys is mijn tuin-bijbel geworden..die vrouw weet wat tuinieren is.

Groet en heel veel (eet) plezier van je tuin

Marleen

Cate zei

how gorgeous, guusje. happy growing to you.

liset zei

WoW! Wat een schattig huisje.. En hoe gezond allemaal! Mmmhh