13.3.09

Dubbel Feest

Niet alleen mijn geliefde is jarig vandaag, ook Spunk viert feest.
 



14 opmerkingen:

sanneke zei

oera! Gefeliciteerd met allebei! 2/3, dat schiet al lekker op!

sanneke zei

Huh, de H deed het even niet geloof ik. Oera is wel een beetje een aparte uitroep. :)

Daan zei

Hieperdepiep Hoera voor Lief en Spunk!

Guusje zei

Nu ja, we zijn nu net in het 2/3de, dus nog even te gaan ;-)

Anoniem zei

Piep piep Hoeraaaa voor Lief en mini Spunk! Een 3/2de feestjebeestje, (dit gaat toch wel snel hoor!)

Anoniem zei

(Dat was dus een hoeraaatje van mij!)

Anoniem zei

Ps. Heeft Kiefer weer een schaar gehanteerd overigens???
Mooi plaatje van een plaatje!

MUS zei

2 hoera's voor zomerspruitje en lief!

- zei

Het was een heerlijke dag om feest te vieren. Enne Spunk is een meisje???

liset zei

Hiep hiep hoera, hiep hiep hoera, hiep hiep, hoeraaaa, hoeraa, hooeerraaa!!!

En 2/3 is toch mooi al een flink eind op (de goede) weg..

*liset

Guusje zei

Oepsie, ik heb wel een klein foutje gemaakt. Ik had er eigenlijk 1/3 op moeten zetten. Ik zal Spunk (meisje of jongens) nog eens correct kieken. Spunk is pas 13 weken, haha.

MUS zei

oepsie floepsie, maar goed dat je er nu achter komt he? die rare hormonen ook, haha.

...en ik dacht nog goh die guusje kan het mooie geheim ook lang bewaren voor roemer en kiefer.

Guusje zei

Ik begin overigens al wel een klein hangbuikzwijntje te worden! Haha!

Elly zei

GEFELICITEERD !!!
Beetje laat maar wel gemmeend en wat een superleuk dametje zo op je buik , oranje spunk mmmmmm
Ik ga voor een dametje ;-), ben heeeeeeel benieuwd.