22.3.09

Apples for Jam






Eigenlijk ben ik helemaal geen cake liefhebster, maar ach, iedereen weet dat als je blije kinderhoofdjes om je heen wilt hebben, je af en toe de versiersels uit de la moet pakken. Inmiddels begrijpt Kiefer helemaal waar de bonte parels uitendelijk op moeten belanden, hij kan zelfs wachten tot moesje helemaal klaar is met de rode suiker. Roemer begrijpt er uiteraard  helemaal niks van en eet zich driftig door 'de Mienes' heen. De zoete ziel denkt dat het vitamines zijn. 

Deze cakejes komen uit 'Apples for Jam', het o zo blij makende kookboek van Tessa Kieros. Heb je een rotdag? Pak dit boek en je kunt therapie meteen afzeggen. Heerlijke gerechten, maar nog fijnere foto's van blije kinderen, mooie herinneringen en mierzoete anecdotes. Ik zou zeggen, koop dat boek! Misschien betaalt de verzekering het wel.

4 opmerkingen:

Daan zei

De Beste Mienis die je kunt krijgen voor een hart vol smart van een Opperbeste Moeder!

MUS zei

ow wat lief!

en nee, een gewone kleffe plak is ook niet mijn favoriet (...in mijn hoofd link ik bij het zien van een doorsnee-kleffe-plak altijd aan begrafenissen enzo).

maar inderdaad samen met de kindjes cakejes en cookies bakken, dat zijn wel de fijne momenten.
...en zij zorgen wel dat het op komt :-}

ga eens zien op het net of er een inkijkexemplaar is van jouw tip.

liset zei

Nou, deze cakejes wil ik wel hoor! Ziet er super zoet en super lekker uit!

Juliane | Fröken Skicklig zei

Oh Guusje, can´t you bring some of your cupcakes to cheer me up? I am sitting here in the middle of the night with cold tea - and no cake!

;-) Warm greetings, Juliane