29.3.09

Boeltje Guusje

Ik ben getagged door Dani's Doodles en Lisette:

Guusje:

's obsessie:

de M&M's van lisette achtevolgen mij, misschien toch eens een zak kopen.

draagt:

een zijden nachthemd

droomt:

over jurkjes

knuffelt:

ieder hier in huis

eet:

veel, dezer dagen

kocht:

vanmorgen op marktplaats een prachtig retro gehaakt boxkleed/deken

luistert:

naar kindjes en espressomachine

favoriete weer:

zon

heeft als doel:

gelukkig zijn

zegt:

Daniela, ga je nog naar Engeland deze zomer? Ik ga naar Somerset voor een weekje.

gaat graag op vakantie naar:

waar mijn dromen van het moment liggen

heeft de film:

de Breakfastclub wel 30 keer gezien toen zij jong was

leest:

hoe te haken, maar begrijpt er niks van

heeft plezier en schuld van:

geld uitgeven

houdt van:

het landschap Zee en Kust

Quote:

niks vandaag

wil hebben:

eeuwig geluk

heeft tijdelijke:

schoonmaak tic

gaat doen vandaag:

schoonmaken en M&M's eten????

en geeft een tik aan:



5 opmerkingen:

Daan zei

Hee Prinses!
Haak -en breiboeken zijn ook Japans voor mij...
Poets ze en Hooray voor M&Ms

Anoniem zei

leuk.
en dat is ook weer fijn aan zwanger zijn

Daan zei

Hoi Guusje!
Nee dus, (in antwoord op je vraag..) helaas - het wordt najaar voor ons... Geniet van Engeland - wil graag in mijn eentje, misschien over een maandje of wat... ;-)

Liefs...

Elly zei

zal ik je online een haakcursusje geven ??? Of live , is ook gezellie ???

Anoniem zei

hihi das wel gezellig zeg :)

inmiddels ben ik de tikker geweest...
ik ben zo gehoorzaam tegenwoordig hihi

kus!
Celeste