8.7.11

School is out




































Happy days again!!!

x
Guusje


9 opmerkingen:

Sigrid zei

Wij mogen nog twee weken (doorbijten..;-) maar daarna gaan we ook genieten van heerlijke vrije weken :-)
Voor jullie nog een fijne vakantie

Barbara zei

Heerlijke plaatjes!

Fijne vakantie voor jullie!

Hiskia zei

ja, fijn, vakantie!!!! geniet ervan!

maarnietvangrijs zei

Fijne vakantie! Mooie foto's, gemaakt in een mooie stad! ;-) (zie mijn blog)

silly old suitcase zei

yessssss!

Va-Kan-Tie!!

geniet ervan hoor!

Helmi zei

Heerlijk, ik vlieg dinsdag naar Frankrijk voor een weekje. Als ik terug ben ga ik met mijn 4 boy's ook naar Rotterdam en.... er is zoveel wat we nog kunnen doen in de VAKANTIE!

Mlle Paradis zei

enjoy enjoy!

Knibbel Knabbel Knuisje zei

Geniet van de vakantie!

likeschocolate zei

Enjoy summer!