8.1.10

sketchbook drawing

16 opmerkingen:

Jikkes zei

Amazing!!!

Janina Modaal zei

Guusje, wat teken je mooi!

Nicole zei

Mooi, hij doet met denken aan de tekenen in Zomerzotheid van Cissy van Marxveldt.

Guusje zei

Oh leuk, ik ga eens kijken. Ik ken haar eigenlijk niet (moet ik mij schamen of kan dat nog....cultuurbaarbaar die ik soms ben...)

Daan zei

Gaaf Guus! Heerlijk tekenen!

zei

You do have many talents!

And yes, we do look like the silhouettes print of our family... pretty exact I would say ; )

XX Nö

malo zei

It's fantastic. I love the details and the composition as a whole.

Palmer and Co zei

Love, love, love her!! Yes, how many talents do you have?!

Anoniem zei

Guusje, jij hoort volgende maand in de Flow met zelfgetekende uitscheurkaarten, dan hebben we allemaal een exemplaar van je om in een lijstje te doen!! Go girl!

Guusje zei

Blush, blush!

sanneke zei

Oh WOW, Guusje! WOW!

tikjewit zei

Guusje, wat heb je dat mooi gemaakt!!

Grietje zei

Mooooi!

liset zei

Wauw wat een mooie tekeningen! very talented!

Bree zei

ja. flow. dat dacht ik ook.

Margreta, zei

Wat een prachtige dingen maak je toch Guusje!!!